Вход или създаване на нов акаунт
CloseРегистриран клиент
Аз съм регистриран клиент
Вход или създаване на нов акаунт
CloseВашият профил бе създаден!
Благодарим ви, че се регистрирахте в PHONEPLAY!
Ще получите имейл, когато профилът ви бъде активиран.
При нужда от помощ по използването на вашия профил, не се колебайте да се свържете с нас.
Изход от системата
Вие излязохте от профила си успешно. Вече е безопасно да оставите компютъра.
Кошницата ви е запазена в състоянието, в което сте я оставили и ще е на ваше разположение при следващото ви влизане.
Връщане и замяна
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА
- Срокът за връщане е 14 /четиринадсет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.
- В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (стокова разписка, касов бон или фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер.
- Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат.
- След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – в брой, а в случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми стана, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 7 работни дни.
- Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако е разопакована) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
- Ако по някаква причина Клиентът е объркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на някой от телефоните обявени в сайта.
- Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния.
- На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие или дефект, както и за стоки, чието несъотвествие се дължи от материали предоставени от клиента.
- Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона и направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
- Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
- При предявяване на рекламация в срок до 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които клиента е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.